Geen verbinding met de router (setup pagina) te krijgen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Als ik het IP adres van de router in typ, dan kan ik niet op de setup site komen van mijn router! Ik heb geen flauw idee waar dit door komt, want het systeem loop verder soepel en met internet is verder ook geen probleem. Als ik de stekker even uit de router haal en hem er dan weer in doe heb ik, als deze klaar is met opstarten, even de tijd om in te loggen, maar na een minuut o.i.d. valt de verbinding met de router weg en kan ik er ook niet meer op komen! Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?? Ik heb echt geen flauw idee en het internet zelf werkt ook wel goed, verder heb ik met prompt ook al de Ipconfig/all nagekeken, maar daar kan ik ook niks in vinden :confused: Ik heb een Icidu 150N router, deze werkt anders verder perfect en heb ook geen klachten.

Heb je niet iets bij Security ingevuld dat je alleen in setup mag komen met een computer die met een kabel is verbonden?
Heb je draadloos contact met je router?

Dit zou niks uit moeten maken, aangezien ik mij probeer in te loggen op de router met een pc die bekabeld is. Ik heb het al met meerdere computers geprobeerd (windows 7 en XP) maar hij blijft het scherm geven van "Deze webpagina is niet beschikbaar" (google chrome). Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, ik heb tevens een 2e router op mijn netwerk aangesloten, maar daar heeft het denk ik niks mee te maken. Deze is verbonden met de Icidu (een linksys).

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je met de verbinding wegvallen naar de router dat je contact krijgt via chrome naar de setup pagina of dat je zelf geen internetverkeer meer hebt?
En via IE of Firefox werkt het ook niet?

Het maakt niet uit welke internet browser ik gebruik. Het is gewoon zo, als ik 192.168.1.1 in typ (en ja dit is het juiste adres...) Dan kan ik niet bij de instellingen komen. Ik krijg nog niet eens de inlog pagina in beeld. Als ik hem even reset, dan kan ik er wel enkele seconden op komen, maar klik ik dan een ander menu aan, dan valt hij weer weg... Echt vervrlend. De linksys heeft echter geen problemen en daar kan ik zo op komen. De icidu geeft verder ook wel internet door en daar is geen probleem mee.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Beste Esdal,

Als ik dit zo lees dan bij jij zeker iemand die weet waar hij mee bezig is, alleen ga ik toch vragen naar de bekende weg. Just checking... 192.168.1.1 is het adres van de standaardgateway?

Heb je je pc ook al even gecleand met ccleaner en toen nog een keer geprobeerd?

gr Jos

.

Ik heb al gekeken via CMD (opdracht prompt) en het is het juiste adres (dus gewoon standaard 192.168.1.1) Anders zou ik ook niet op de router kunnen komen wanneer deze gereset is. Ik hoef mijn pc niet te cleanen, want daar ligt het probleem niet. Ook omdat hij het op andere pc's en laptops ook niet doet. Ik snap dat ik wel een apart geval van storing zal hebben, aangezien niemand het verder weet en ik weet haast wel zeker dat het in de router zit. Firmware kan ik ook niet vinden van Icidu. Nouja, mocht iemand nog wat weten of misschien nog tips hebben, dan hoor ik het wel (resetten e.d. heb ik al geprobeerd dus al die dingen weet ik nu wel).

.

Succes Esdal14. Geen firmware en manual is ook al karig.
Icidu zal je zeker niet aanraden?

Ik ben wel tevreden over Icidu, alleen dit probleem is een beetje vaag, maar anders heb ik niks geen klachten!! Werkt goed en snel en internet werkt nu ook nog wel.

.

@ Esdal14:

X-tal onnodige quote's van je verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan