Geen verbinding met Internet, maar wel verbonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Hoi allemaal,

Gisteren stopte opeens het internet van mijn computer ermee. Ik kan wel een verbinding maken, maar als ik dan later een programma opstart (zoals msn of kazaa) krijg ik een foutmelding: controleer de verbinding. De I-explorer start zelfs niet eens op!. Hoe kan dit, en wat moet ik er tegen doen?

Robert-Jan

Klinkt mischien simpel, maar heb je de provider al gebelt?
Toevallig van de week een kennis die hetzelfde heeft.
Wel verbinding, maar geen site's te openen of kazaa die een verbinding krijgt.
Na het bellen naar de provider bleek dat ie afgesloten was.:(
Was trouwens een fout van de provider zelf.:rolleyes:

Wat heb je gedaan of was je aan het doen toen dit probleem ontstond?

Ik heb zonnet, maar die had van de week ook rarae curen.

Op mijn modem brandde toen alle lichtjes (betekend dat alles OK is), maar als ik IE opstartte kon hij de pagina niet weergeven (misschien een of andere storing).

Gister en vandaag had ik weer nergens last van, maar als dat vaker gebeurt ga ik toch maar even mn provider bellen.

Greetz,
Timothy

Ik heb de Provider nog niet gebeld, maar we zitten met meerdere computers op de kabel, en alleen de mijne heeft problemen, dus ik denk niet dat dat het probleem is.

Ik was AAN HET PROBEREN msn, Kazaa en de Internetexplorer te openen. Niets lukte.

Ik heb wanadoo.

ip adres krijg je toch als je internet-explorer opent? dat lukt nu juist niet, of krijg je een ip adres ergens anders bij?

Ten overvloede misschien, netwerkkaart vernieuwen?
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgd door enter.

Hoi allemaal,

Ik probeerde laatst een programma, waarbij de mogenlijkheid van een crash werd gegeven. Ik heb de harde schijf geformatteerd, en windows opnieuw geinstalleerd, en nu werkt alles weer perfect! Toch hardstikke bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan