geen verbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Henkes

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
205
Hallo, ik ben ten einde raad. Ik kom niet meer op het internet.
Wie is er zo vriendelijk en wil mijn telefonisch te woord staan en telefonisch verder helpen?
De helpdesk is een groot probleem, ik kom er niet door en als ik er wel doorkom dan kunnen ze me niet fatsoendelijk te woord staan.

Wil degene, die ik mag bellen, zijn telefoonnummer achterlaten op mijn mail adres? bhenkes@home.nl Ik zou graag voor woensdagavond rond 20.00 uur willen afspreken.

Alvast bedankt!

Ben Henkes

p.s. het gaat om windows XP home edition, en een inbelverbinding.
 
Heb je @home???

Zorg er dan voor dat bij je internetopties, lan instellingen je proxyserver uit staat, die werkt sinds kort niet meer. Heb al zo'n 40 mensen gehad die ineens niet meer konden internetten.
 
Beste Ron, ik heb het over een inbelverbinding, home is toch kabel, het gaat n.l. om de pc van mijn vader, en die heeft geen kabelverbinding.
Het probleem is dat die computer bij hem staat, en niet bij mij, want dan zou het probleem wat ik nu heb niet zo groot zijn.....
 
Als je de providernaam hier vast meldt, kan degene die je belt vast informatie winnen over de instellingen.;)
 
Als hij al de toegangscode heeft gekregen, hoef je alleen het volgende formulier in te vullen http://static.machine.freeler.nl/internetinstellingen.html en het inbel- en emailprogramma installeert zichzelf.

Ik hoop dat het lukt.

ps. Ik heb Freeler Basic aangeklikt

Wel vreemd dat jullie problemen hebben met een telefoon inbelverbinding. Daar kan eigenlijk niets mee misgaan. Waar lopen jullie eigenlijk op vast?
 
Laatst bewerkt:
Geweldig!! Heb via een LAN verbinding alle updates opgehaald en daarna op de link die je aangaf van Freeler geklikt, ja en toen was het kinderspel. Nu kan ik ook weer gewoon inbellen.

Harstikke bedankt voor jullie support!

Ben Henkes
 
Mooi zo. Het zag er al eenvoudig uit met die site erbij:thumb:

PS maar dat via de LAN verbinding updates ophalen snap ik niet helemaal. Waar was dat voor nodig dan?
 
Laatst bewerkt:
Het was de pc van mijn vader en die heeft alleen maar de beschikking over een telefoonlijn, ik heb daarintegen een lan verbinding. Dus ik heb de hele boel meegenomen en aangesloten op de kabel, en toen was het een fluitje van een cent.
Inmiddels staat de pc weer daar waar ie vandaan kwam.

Ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan