Geen verbinding met Newsleecher.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

george56

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo,ik probeer al enkele dagen verbinding te krijgen met de website "Newsleecher.com",maar krijg steeds de melding "fout bij verbinding".
Ik heb met geen andere website problemen,en ook na het uitschakelen van Avast lukt het niet.
Wel heb ik bij het programma newsleecher een foutmelding gezien,nl. "connection refused (error #10061)"maar kan dat ook met de toegang van de website te maken hebben?
Hoop dat iemand een oplossing heeft.
George

Bij mij lukt het dus niet,vandaar dat ik om hulp vraag,zie bijlagen
fout bij verbinden.png
Snap_2009.06.04 14.22.09_002.png
Snap_2009.06.04 14.22.58_003.png

oplossing geen verbinding met Newsleecher.com

ben ook nieuw met newsleecher en had precies hetzelfde probleem..en daarom ben ik op Helpmij.nl beland om het antwoordt te vinden er was geen dus even een rondvraag gedaan bij een paar vrienden die al wat meer bekend met de newsleecher kwam met de oplossing:

1 : zoek een file die heet HOST (bij mij was te vinden bij C:\WINDOWS\system32\etc)
2 : als voorzorg die file ergens kopieëren ingeval als het niet goed gaat:evil:
3 : open met het kladblok dat file dan zie je dat er (bij mij is dat het geval)
127.0.0.1 www.newsleecher.com
127.0.0.1 newsleecher.com
staan
4 : en die dus verwijderen en opslaan (niet "opslaan als")
5 : opnieuwstarten en als het goed is heb je weer verbinding met newsleecher.com:thumb:

Beste Mikeq,ik zag dat je junior member bent,maar wat mij betreft wordt dat minimaal senior.
Ik heb wel even moeten zoeken,want bij mij stond hij net ergens anders,nl system32/drivers/etc.
Het probleem is opgelost,mijn hartelijke dank.
George

Laatst bewerkt:
Beste george56 en Mikeq, bedankt voor jullie tip.
ik kan nu weer op de site van Newsleecher komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan