Geen verbinding met pc en Samsung SCH-X600

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Ik heb een datakabel gekocht(USB) voor m'n Samsung X600 telefoon, maar krijg met geen mogelijkheid verbinding met m'n pc.:(

Eerst de kabel software geinstalleerd, pc opnieuw opgstart, toen de kabel pas aangesloten.
Werd herkend door Windows.
Daarna EasyStudio PIMS & File Manager geinstalleerd, deze lijkt te synchroniseren, maar ik zie niks.
Bij de instellingen de juiste COM-poort aangegeven.
(COM4 is virtueel vanwege de USB)

Alles er weer afgehaald.
Daarna de tip, die op de volgende site staat geprobeerd, helpt ook niet:
http://www.telecomvergelijker.nl/dev/279/forum/?thread_id=5610
Diverse USB-poorten geprobeerd en iedere keer alles volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dit werkt niet.

Wie heeft er ervaring met deze telefoon en het verbinden aan de pc.
Ik wil zo graag m'n foto's op de pc zetten.

Wat voor voordelen heb je dan met samsung X600 op je PC, mijn dochter heb deze mobiel ook besteld.

Geplaatst door humpe
Wat voor voordelen heb je dan met samsung X600 op je PC, mijn dochter heb deze mobiel ook besteld.
Er zit een camera op, dus het voordeel is dat je de foto's eraf kunt halen.
Tevens kun je dan ook ringtones en wallpapers op je telefoon zetten.
Mits het werkt natuurlijk.:(

Ik heb de kabel weer naar de winkel gebracht.
Ook daar konden ze het niet voor elkaar krijgen.
Nu een infrarood USB kabel mee gekregen, maar ook hiermee wil het niet werken.:(

Ik gebruik zelf een kabel van mn com1-poort (mobo)naar mn telefoon (E600), dus geen usb en geen infrarood! Dat werkt perfect! Toch is het een E700-kabel! Hebben ze je wel de goeie kabel verkocht? Ook al zon kabeltje geprobeert?

Overigens, bij mij doet ie t soms ook pas na de tweede of derde x opstarten van de software!!

Ja ik heb een COM-poort kabel ook al geprobeerd.(E700)
Die werkte ook niet.
D'r staan een paar tips op het internet, waardoor die kabel wel zou moeten werken op mijn telefoon.
Helaas hielp dat ook niet.:(

Ik had in het begin de snelheid (bij instellingen) te hoog staan, waardoor het voor geen mogelijkheid ging werken. Dat staat nu bij mij op 115200! Toen werkte het perfect. Dat al geprobeert, anders weet ik het ook niet:confused: !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan