Geen verbinding met POP3-server door WL-500W

Status
Niet open voor verdere reacties.

SCuiper

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
5
Sinds enige tijd gebruik ik de WL-500W draadloze router van Asus. De verbinding met het internet verloopt prima, zowel bedraad als draadloos. Echter het ophalen van de mail lukt niet. Heb een geprobeerd of het aan de interne firewall ligt, maar na uitschakeling geen verandering. Zonder router (rechtstreeks via het modem) werkt het zonder problemen.

Wie kan me helpen? Misschien is het heel simpel, maar ik ben een leek op dit gebied:)
 
Sinds enige tijd gebruik ik de WL-500W draadloze router van Asus. De verbinding met het internet verloopt prima, zowel bedraad als draadloos. Echter het ophalen van de mail lukt niet. Heb een geprobeerd of het aan de interne firewall ligt, maar na uitschakeling geen verandering. Zonder router (rechtstreeks via het modem) werkt het zonder problemen.

Wie kan me helpen? Misschien is het heel simpel, maar ik ben een leek op dit gebied:)

Ik krijg de volgende foutmelding:
Bij taak mail - Bezig met ontvangen is een fout (0x80040900) opgetreden: De servernaam wordt niet gevonden op het netwerk (mogelijk is het netwerk tijdelijk niet actief). Controleer of u on line bent en of de servernaam juist is.
 
Heb je dit probleem al sinds de nieuwe router?
Is dit bij alle mailprogramma's?
 
Heb je dit probleem al sinds de nieuwe router?
Is dit bij alle mailprogramma's?
Probleem speelt sinds het installeren van router. Ik maak gebruik van OUTLOOK. (heb geen ander mailprogramma getest) Het lijkt of de router iets blokkeert, gezien het feit dat er zonder tussenkomst van router geen problemen zijn
 
Probeer, gewoon voor de zekerheid, eens Outlook Express.

Heb getest met WINDOWS MAIL. De volgende foutmelding verschijnt:
Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.