Geen verbinding met router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwartel

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2002
Hallo,

Ik heb vandaag een router gekocht, Sitecom DC-202V5.
Ik wilde namelijk op 2 pc internetverbinding. Wij hebben Chello Easy-kabelverbinding. Op beide PC zit Windows XP. En ik gebruik Norton Firewall.

Ik heb de handleiding van Sitecom stap voor stap gevolgd. Maar krijg geen verbinding via deze router. Wel gewoon rechtstreeks op de pc. Wat doe ik fout?

:( :( :( :(

Mac-adres van de computer waarmee de verbinding is aangemeldt gecloned in de router?
DHCP-server aangezet op de router?

Als de firewall uitstaat werkt het dan wel?

lukt niet...

hallo het lukt niet... Heeft het misschien te maken dat ik Windows XP Home Edition heb?

Eerst kreeg ik wel verbinding met de sitecom site via de IP adres en daarna stond er configure, en toen renew dus weer ok geklikt en bleef configure configure en daarna pagina onbekend. Dus ik kreeg geen verbinding, terwijl de router wel aangeeft dat er wel verbinding is... ra ra ra hoe kan dat? Fire Wall stond ook uit... Ik heb wel de gegevens ingevuld van die wizard sitecom, misschien dat het daar aan ligt? zo ja, hoe kom ik er weer op die wizard? via IP adres lukt het niet meer.

Help ik kom er niet meer uit...:evil: :evil: :evil:

volgens mij kun met chello easy geen twee computers via een router .Kijk maar eens op de chello pagina met de div. abonnementen

chello easy

ik heb gekeken op de site, en het klopt inderdaad dat Chello Easy geen routerverbinding toestaat tussen 2 pc's. jammer, jammer, nu gaan we kijken of we toch nog een andere pakket nemen van Chello.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!!!

trucje,

chello is heel erg bezig met pc's via MAC adres van de netwerkkaart verbindingen te verlenen. Bel chello op, zeg dat je een nieuwe netwerkkaart hebt geinstaleerd ( dat is je router natuurlijk, en sluit de router ook al aan voor dat je belt) en vraag hun of zij vanuit hun kant je ipadres willen verversen zodat ze je nieuwe netwerkkaart ( uch uch router) herkennen ;)

nieuwe router...

Hoi,

Mijn vader heeft zijn router (Belkin) bij mij op de pc gezet. Deze werkt wel, echter niet bij de 2e pc... We kunnen wel zien dat er verbinding is, maar we krijgen geen site te zien... Net of er wel gegevens naar de router gaat, maar de router niet bij de 2e pc komt...

De hoofdpc werkt perfect... nu de 2e nog... wie kan mij helpen daarmee?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan