geen verbinding met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

amsterdamnl

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
PC netwerk adapter kan router vinden en vraagt sleutel. Na invoering sleutel 6 cijferig netwerksleutel geeft deze aan dat
"het wachtwoord van het netwerk moet afhankelijk van de netwerkconfiguratie 40 bits of 104 bits zijn. U kunt het wachtwoord opgeven door 5 of 13 ASCII-tekens dan wel 10 of 26 hexadecimale tekens in te voeren"

Wie O wie heeft een advies of tip

volgens mij moet je even inloggen op het ip adres van je default gateway.( http//192.168.0.1 oid) Dat is je router, daar inloggen als admin en de sleutel opnieuw in stellen.

hoi Yossa1969

wanneer ik router benader vlgs jouw advies, krijg ik geen contact, wel zie je dat deze aan het dowloaden is maar uiteindelijk geen contact?

Vlgs mij probeer je dan draadloos verbinding te maken, probeer het nog eens met een kabel, zet ipconfig op dhcp en kijk dan of je de modem wel kunt benaderen.

Groetjes

oplossing draadloos

heb je een draadloos? zo jah heb je als het goed is 3 stekkers. anders 2. bij mij is er een blauw als die rauter van je ook een paar usb aansluitingen heeft waar je zon internet kabel in knan doen dan moet je hem is in een andere internetaansluiting doen. probeer het dan is opnieuw. het heele proces

Ook rechtstreeks met de router verbonden maar krijg geen contact:mad:

Wat is je ipadres als je rechtstreeks op de router aangesloten bent? En wat is het ipadres van je default gateway? Dat is namelijk het ipadres van je router.

(start, uitvoeren, cmd intikken en op ok drukken. Dan ipconfig /all intikken en op enter drukken)

-er staat medium ontkoppeld
fysiek adres : 00-11-D8-17-4c-7b

Voor de rest niets vermeld:rolleyes:

Heb je wel een kabel van je router (lanpoort) naar je pc?

-er staat medium ontkoppeld
fysiek adres : 00-11-D8-17-4c-7b

Voor de rest niets vermeld:rolleyes:

Kijk dat is info die wel handig is bijvoorbeeld in een begin verhaal.

Router werkt dus wel op die 3 pc's?

Hoe ben je met die pc verbonden aan de router? (kijken of ik daar nu antwoord op krijg)

De pc heeft ook mogelijkheid tot draadloos of alleen bedraad?

Kijk eens in apparaatbeheer of de netwerkkaart wel geinstalleerd is of dat er een kruis doorheen staat.

zelfde probleem

Ik heb vanmiddag ook een Sitecom 300N WL 183 gekocht en ben ook aan het klooien bij het bedraad installeren van de router. Heb instructies gevolgd, heb ip adres 192.168.0.1 ingevoerd maar krijg geen verbinding. IPCONFIG/all geeft ook aan medium ontkoppeld en fysiek adres blablabla.

Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan