P.de Gast
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2000
Ik vond laatst nog een oude harde schijf en daar ik benieuwd was wat er op stond heb ik mijn eigen compy opengemaakt en die oude gewisseld met degene die er in zat......
Wat blijkt: Win 98 se nl
Wat wel meteen verbaasde waren de grote schermen in vergelijking met mijn XP.
Aangezien er nog geen nieuwe (Chello) internet verbinding op stond dacht ik die dmv de meegeleverde Chello installatie cd te installeren.
Maar door die grote schermen kan ik niet bij de button “doorgaan” om de installatie te voltooien.
Ik heb al diverse nieuwe instellingen in configuratie-beeldscherm aangepast maar dat heeft geen succes daar ik de schermresolutie niet kan aanpassen.
Ook via “nieuwe inbelverbinding” krijg ik geen contact.
Ook niet als ik handmatig de LAN- proxy installeer.
Ook weet ik niet waar ik mijn IP adres moet instellen (in de bios weet ik het ook niet)
Dus dat schijvi er maar weer uit en de mijne er weer in en hop naar HELP MIJ …….
Weet iemand iets??
Groet Peter
Wat blijkt: Win 98 se nl
Wat wel meteen verbaasde waren de grote schermen in vergelijking met mijn XP.
Aangezien er nog geen nieuwe (Chello) internet verbinding op stond dacht ik die dmv de meegeleverde Chello installatie cd te installeren.
Maar door die grote schermen kan ik niet bij de button “doorgaan” om de installatie te voltooien.
Ik heb al diverse nieuwe instellingen in configuratie-beeldscherm aangepast maar dat heeft geen succes daar ik de schermresolutie niet kan aanpassen.
Ook via “nieuwe inbelverbinding” krijg ik geen contact.
Ook niet als ik handmatig de LAN- proxy installeer.
Ook weet ik niet waar ik mijn IP adres moet instellen (in de bios weet ik het ook niet)
Dus dat schijvi er maar weer uit en de mijne er weer in en hop naar HELP MIJ …….
Weet iemand iets??
Groet Peter