geen verbinding na 3 min

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nominus

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleem, op het moment dat ik mijn pc opstart en op internet zit dan heb ik na een min of 3 geen verbinding meer. Als ik mijn pc dan weer opstart kan ik weer 3 mininuten internetten of mijn mail binnen halen en dan is het weer zover.
Er zijn geen gekke dingen op de pc geinstalleerd en het ligt niet aan mijn verbinding omdat mijn andere pc nergens last er van heeft.
Het lijkt erop dat het zo uit de lucht is komen vallen.

Besturingssysteem is win xp pro.

Kijk eens hier het kan zijn dat er wat vuiligheid in de computer zit.

Het is opgelost, ik heb de pc geformateerd en alles er schoon en fris opgezet.
De boosdoender was hardnekkige spyware die ik er met geen mogelijkheid eraf kreeg.

Misschien weten jullie dit, waar in het register kan de spyware staan.

Heb je direct geformateerd of heb je eerst mijn link gebruikt en daar de adviezen opgevolgd.

Ik heb eerst op de site gekeken en de prog ad-ware en spybot erop los gelaten. Ad-ware kwam met 3 meldingen van spyware maar kon deze niet verwijderen, omdat ze gebruikt werden in het systeem.
Ook in veiligmodus kon ik ze niet verwijderen, ik heb ook gekeken in de register, omdat ik weet dat je daar ook het een en ander kan verwijderen maar kon het niet vinden. Toen heb ik besloten om te formateren.

Duidelijk verhaal, je had daar ook een Hijack-log kunnen plaatsen zodat duidelijk was waar de te verwijderen
S-ware zich bevond. Daarmee was dan ook het probleem opgelost. Is ieder geval DE mogelijkheid voor een volgende keer.
HijackThis (1.99.1) is te downloaden via:KLIK links onderaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan