Geen verbinding op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

anouk1989

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Ik heb problemen met de internetverbinding op mijn laptop.
Ik heb een Acer laptop, een Belkin router en Ziggo als internetaanbieder.

Er staat dat hij geen voorkeursnetwerken kan vinden, terwijl hij er normaal een stuk of zes vindt. Als ik een nieuw netwerk instel dan vindt hij uiteindelijk wel de netwerken, maar dan staat er dat hij beperkte verbindingsmogelijkheden heeft omdat hij geen netwerkadres kan verkrijgen.
Ik heb de instellingen gecontroleerd, goede netwerknaam, goede netwerksleutel.

Wat kan ik nog meer proberen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Helaas, is het weer mis. We hebben wel verbinding, maar ik heb geen internet als ik het internetbrowser op start.
Het moet wel aan mijn laptop liggen, want de andere laptops hebben wel een goede verbinding.
Er staat bij mij onderaan in beeld dat de signaalsterkte uitstekend is en dat hij verbonden is met onze router.

We hebben alles gecontroleerd met IPCONFIG.
Er staat dat er 100% wordt ontvangen, maar daarna is er ook 100% verlies.
Er wordt op een gegeven moment ook gevraagd naar een DNS, kan dat er ook iets mee te maken hebben?

Ik hoop dat u me alsnog kunt helpen.

internet

Klik rechts op het icoon van je local area connectie onderaan in beeld, kies open netwerk verbindingen, klik rechts op je LAN adapter die je voor je netwerk gebruikt en selecteer eigenschappen, selecteer "Internet protocol (TCP/IP)" en klik op "eigenschappen". In dat venster staan onderaan je DNS servers vermeld.
Zet vervolgens zowel de DNS als de netwerkverbindingen op automatisch.
Groetjes KLM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan