Geen verbinding Pinnacle met D-videocamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bvdheide

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Ik heb hier een canon MV900 met daarin een bandje met videobeelden die ik naar mijn pc wil hebben.

Hiervoor heb ik een kabel vanuit mijn camera naar mijn pc

Om dit te doen gebruik ik pinnacle SE versie 10.(ik ben hier nog nooit mee in aanraking gekomen om ermee te werken)

mijn volgende vragen:

Bij het proberen te importeren van videobeelden vanuit de camera naar de pc krig ik een foutmelding:

"Pinnacle Studio SE is niet in staat verbinding te maken met uw videoapparaat. Als u een DV of Digital 8 camcardor hebt, controleer dan of het apparaat is ingeschakeld, in de modus VTR, VCR of Afspelen staat en is aangesloten op de Firewire- of "1394"-poort op uw computer. Als u een analoge camcorder of videorecorder hebt:
1. Klik op Setup-> Opnamebron en selecteer het juiste apparaat voor video-opname,
2. Open het linkerpaneel op de voortgangsmeter(in het midden onderaan het opnamevenster) en stel de juiste analoge ingangspoort voor video in (Composite of S-Video)

Bij het aandoen van de camera geeft de PC wel een seintje dat er verbinding tot stand is gebracht.

Wie weet wat het probleem is ???

:confused:

Dit werkt alleen maar met een firewire kaart en kabel. (als je tenminste naar Pinnacle wilt)
Heb je dat aangesloten ?

Je hebt ook de mogelijkheid met Windows moviemaker en dat gaat via de bijgeleverde kabel van je camera.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan