Geen verbinding pokerrooms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eev

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
25
Ik heb een tijdje geen internet op m'n laptop (Acer,Vista) gehad door een beveiligings update van Microsoft. Nadat ik deze verwijderd had deed internet het weer, behalve PartyPoker. Ik heb ook andere pokerrooms geprobeert maar ik krijg geen verbinding. Het kan niet aan mijn firewall liggen want die laat de verbindingen toe (en ook als die uitstaat doet PP het niet). Weet iemand waar dit aan kan liggen? :(
 
Wat mensen vaak vergeten is dat er soms een tweede firewall is geinstalleerd.
Iedereen kijk meteen of de Firewall van Windows uit of aan staat.
Maar bij veel nieuwe PC's is bijvoorbeeld standaard Norton Internet Security geinstalleerd.
Vaak een versie die wat updates voor het Antivirusgedeelte beperkt is tot bijvoorbeeld 60 of 90 dagen, maar daarna gewoon blijft werken op het Updaten na dan..
Maar zolang dit programma daarna niet verwijderd wordt, zal deze firewall de boosdoener dus kunnen zijn met dit soort problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb Java, kan dat er mee te maken hebben?

Ik heb nog even gecheckt of Norton er volledig af was, maar in de lijst met programma's stond nog de Internet Security. Die heb ik verwijdert, maar de verbinding doet het nog steeds niet.. Dit is echt de zoveelste keer dat iets het niet doet sinds ik Vista heb :S.
 
Laatst bewerkt:
Het is al opgelost :D
Het zal toch aan Norton gelegen hebben, want nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart doet hij het weer. Bedankt voor de reacties.
 
Het is al opgelost :D
Het zal toch aan Norton gelegen hebben, want nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart doet hij het weer. Bedankt voor de reacties.

Zorg dan wel dat je een goed antivirusprogramma of een totaal beveiligingsprogramma installeer.
Je kunt natuurlijk wel Norton installeren, maar dan zal je de firewall regels moeten aanpassen, zodat pokerrooms wel werkt.
En in jouw geval zal Norton niet kunnen updaten, omdat dit waarschijnlijk een probeerversie is, tenzij je dit natuurlijk gekocht hebt met licentie voor langere tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan