geen verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertjezzzz

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
HELP
zo af en toe heb ik hier last van,of beter gezegd mijn computer, ik start internet explorer op en maak verbindingmet het net alles verloopt goed.
Maar dan komt het ik krij niets binnen standaard moet startpagina tevoorschijn komen maar niets van alles,ook het tv schermpje rechts onderin licht ook niet op er gebeurt niets.
Ik start opnieuw de computer op en probeer het opnieuw en nog geen reactie ik weet niet waar dit aan ligt aan mijn computer of aan mijn provider nooit geen problemen mee.
Wie weet hoe ik na kan gaan wie problemen opleverd mijn computer of de analoog verbinding cq.modem 56k6 ,zo af en toe komt het voor

Ik snap niet veel van je verhaal. Wat is nu exact je probleem? Als je toch gaat typen zet er dan gelijk wat leestekens in.

het lijkt of dat je hetzelfde probleem heb als dat ik heb,
kijk even verder op bij dit onderwerp:verbinding valt dood!!!
mischien dat je daar wat mee kan
het is bij mij trouwens nog steeds niet opgelost
ik krijg dus telkens als internet"dood" is de melding no connection to the internet ...
en dan work offline-- try again,een van die twee moet je dan aanklikken en als je try again aanklikt loopt internet weer als een trein voor 3-5 minuten om weer van voor af aan te beginnen..

Ik gebruik windows XP en mijn internet provider is ''Demon internet'' maar ik krijg niet zoals tintin een of ander melding dat ik geen verbinding heb en of lin ben, ik heb verbinding!
De telefoon lijn is bezet en onderin de taak balk geeft een melding van verbonden met demon internet met bv.49kb/s, maar de verbinding haalt niets op wanneer ik bv. start pagina.nl ingeef gebeurt er helemaal niets.
Ik vraag me dus af of mijn eigen computer problemen geeft of dat mijn provider bv. overbelast is,maar dan zou ik geen verbinding kunnen maken wanneer dit het geval zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan