geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicman26

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
hoi beste vrienden,
heb net mijn 2é pc aangesloten op
mijn andere pc , op de hoofd pc is alles in ordre
en op de 2é pc is ook alles oke zegt ie maar krijg er geen verbinding mee op het internet.
of moet ik er meschien ook de software van mijn adsl ook op instaleren?
of moet ik iets bepaald nog rechtzetten om het te laten werken
op mijn 2é pc an ik ook zien bij netwerk en daar staat mijn naam van mijn van mijn eerste pc maar kan er ook daar geen verbinding maken,
bestanden doorzenden gaat wel, heb dit probeert.

ps: heb het verbonden met een cross over kabel via een netwerk kaart en in beide pc zijn de netwekkaarten installeert.
deze kabel kan je herkennen aan zijn zwarte kabel met een rode stekkertjes.
thx iedereen en groetjes
musicman

Laatst bewerkt:
Heb je internetdelen wel ingeschakeld?

Je kan geen verbinding maken maar wel bestanden overzetten?

Wij werken ook met een crosscable. De client pc moest bij netwerken een verbinding maken en aangeven dat internet via een andere pc gaat. Daarna geeft hij aan dat je een diskette moet maken. Die maak je dan. Dat bestandje wat je dan krijgt moet je installeren (er zit ook een info file bij)

Daarna hoort hij het te doen.

ja dat klopt om een diskette te maken maar ik heb gekozen om het met de cd van win xp te doen
zo had ik het gelezen wat ik kunnen vinden heb om dit te installeren, deze fout, lig die nu aan mijn pc (de hoofd pc ) of ligt deze nu aan mijn 2é pc,
want ik had gekozen dat ik verbinding maak via een andere pc. wan krijg nu de foutmelding 777

alvast al bedankt tania en mario

Laatst bewerkt:
is in orde nu
wat ik moest doen , was de verbinding nog even uitzetten en danweer aan zetten en klaar was ie
bedankt iedereen voor de reactie
groetjes
musicman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan