geen verbinding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpeppie

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
Berichten
7
Ik heb een tiscali speedtoutch USB verbinding.
Als ik verbinding heb gemaakt gaan er wél groene lampjes aan en heeft ie dus vebinding,maar ik kan op geen enkele manier een internetsite bekijen,waar ligt dit aan???
 
Die groene lampjes gaan altijd aan, de één betekent dat je modem juist functioneert, de ander geeft aan dat er linesync is.
Bel je wel in voordat je iets probeert op het internet?
 
Geplaatst door djpeppie
Ik heb een tiscali speedtoutch USB verbinding.
Als ik verbinding heb gemaakt gaan er wél groene lampjes aan en heeft ie dus vebinding,maar ik kan op geen enkele manier een internetsite bekijen,waar ligt dit aan???

Is het een nieuw abbo ?
 
Het is een verbinding die ik al ruim een jaar heb en ik heb eerst ingebeld ja.....
 
Wellicht spywareprobleempje of zo.. download eens adaware en scan daar je computer mee, denk ook aan geupdate ref. files.

Staat in internetexplorer>internetopties onder tabblad verbinding je mxstream wel als standaardverbinding?
 
Ik heb er maar 1 internetverbinding instaan en hij deed het eerst wel een paar minuutjes,maar opeens kon ie helemaal nix meer vinden
 
Heb je je mxstreamsoftware al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit kan ook wel eens een klein wondertje verrichten
 
Wellicht spywareprobleempje of zo.. download eens adaware en scan daar je computer mee, denk ook aan geupdate ref. files.

downloaden als ik niet op die PC op i'net kan gaat helaas een beetje moeilijk....:confused:

Heb je je mxstreamsoftware al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit kan ook wel eens een klein wondertje verrichten

Dit is helaas al 2 x gebeurd;)
 
Geplaatst door djpeppie


downloaden als ik niet op die PC op i'net kan gaat helaas een beetje moeilijk....:confused:


Je zit nu op helpmij, dus heb je een computer met verbinding tot je beschikking.... wellicht dus ook een cdbrander? (cdrw) anders ff in stukjes rarren en op floppy's zetten? ;)
 
Maar kan dat dé oplossing zijn....want een cd brander voor niks heeft weinig zin lijkt mij

en wat moet ik dan pcies doen als het wél helpt?
 
Het kan de oplossing zijn... geen garantie alleen.....

Zoals ik al zei, download dan adaware met de nieuwe reffiles, te vinden op bovengenoemde site.
Installeer dan adaware op je probleemcomputer, update dit programma met die ref files en laat de pc scannen op spyware (wijst zich zelf, is een erg gebruikersvriendelijk progje). Neem gewoon een rewritable cd, dan verpest je in ieder geval geen cd als het niet werkt.
 
Kijk anders ook even of er nieuwe firmware voor je usb modem is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan