Geen verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter HenkB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Hoi,

Ik had servicepack 2 geinstalleerd en dat gaf problemen. Dus heb ik het er weer afgehaald via configuratiescherm-software.

Nu kan ik wel verbing maken met mijn adsl USB modem, maar ik krijg geen pagina meer geopend. Alle instellingen zijn nagelopen met de helpdesk van mijn provider (planet), maar we komen er niet uit.

Heeft iemand dit geintje al eens eerder beleeft en hoe heb je dat opgelost.

Gr.
Henk

hoi als je eens naar een gewone map gaat en dan in de balk een site typt doet hij het dan wel? dan ga je via een omweg.

dus bv je hebt een map halo die map ga je in en dan in de balk een adres typen.

suc6 gr mike

Nee, ook dat werkt niet.

Ik heb met planet gepingt, en dat gaat niet. Planet heeft het zelfde gedaan met mij, maar ook geen contact.
:confused:

hoi als je de modem bij planet laat reseten dan? miscchien heeft het wel iets met het mac temaken?

suc6 gr mike:thumb:

Henk,

werkt je outlook (express) wel ???

Hallo Henk,
Ik heb ook wat problemen gehad met het USB-modem. (Ook planet als provider).
Door het updaten van het Alcatel modem was ik er in een keer vanaf; zie de Alcatel-site.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Vr. gr.
Harry.

Dan is er toch idd iets niet goed met je usb modem...
De-installeer eens alles wat maar te maken heeft met je alcatel modem. ook eventueel in aparaatbeheer nog dingen die met het modem te maken hebben even verwijderen. En dan het hele zaakje opnieuw installeren...... met de bijgeleverde cd-rom.

Geplaatst door Harry Snor

Door het updaten van het Alcatel modem was ik er in een keer vanaf; zie de Alcatel-site.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Vr. gr.
Harry.

Heb ik ook al gedaan, zonder resultaat. :(

Ik uiteindelijk XP opnieuw geinstalleerd om van alles af te zijn.

Bedankt nog voor jullie inzet en hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan