Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
ik heb adsl en werk onder windows xp en planet is mijn provider:

Telkens wanneer ik zowel outlook express als internet opstart of op wil starten krijg ik een scherm met verbinding maken/instellingen/off line werken

wanneer ik op instelling klik krijg ik dan de mogelijkheid om bij gebruiksnaam en wachtwoord te komen.

echter het wachtwoord staat altijd op zo'n 12 posities terwijl mijn wachtwoord welke ik aan wil passen maar 8 cijfers/letters bevat.

ik kan dit dan wel aanpassen maar zo gauw ik wederom probeer verbinding te krijgen staat het lange wachtwoord er weer. (hij houdt het dus niet vast)

hoe pas ik dit sowieso aan en zal dit mijn verbinding wel tot stand kunnen brengen.

het probleem doet zich dus voor bij zowel internet als bij het e-mail verkeer.

wie o wie helpt mij uit de brand of zijn er nog meer gegevens van belang om te weten???

Heb je wel eens geprobeerd om gewoon verbinding te maken terwijl die 12 tekens er staan? Ik dacht me te kunnen herinneren dat dit standaard is, zodat iemand niet kan zien uit hoeveel karakters het wachtwoord bestaat, zodat het moeilijker te raden is.

Geplaatst door Sarvo
Ik dacht me te kunnen herinneren dat dit standaard is, zodat iemand niet kan zien uit hoeveel karakters het wachtwoord bestaat, zodat het moeilijker te raden is.

Klopt.
Als je een password hebt van maar 2 of 3 karakters, geeft windows er toch 12 weer.
Het feit dat je telkens moet inbellen zou niet hoeven.

Probeer eens het volgende:
Internet explorer openen, extra / internet opties / verbinding
Vinkje plaatsen bij " Nooit meer verbinding maken".

In princiepe heeft adsl een continu verbinding als je pc is
gestart. Dat betekent dat wanneer je wilt gaan surfen of mailen, er niet nog eens een verbinding moet worden gemaakt. Die heb je immers al.

Bij sommige providers / modems moet je nog wel inbellen.
Als dat bij jou ook het geval is, dan merk je dat vanzelf aan de foutmelding.
Haal het vinkje dan weer weg.
Vertel ons wel wat er dan fout gaat, of laat het ons weten als het gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan