Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sher

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
1
Wie kan mij helpen? Ik word nu een beetje gek van alles. Ik heb onlangs een HP 530 besteld maar vanaf de 1e dag doet ie het al slecht. Ten eerste sluit hij niet af. na afsluiten, strat ie 9 van de 10 keer gewoon na 10 minuten ongeveer weer op. Ook optie opnieuw opstarten doet hij niet. Beeldscherm wordt zwart en lampjes blijven gewoon branden maar verder doet ie niks. HP weet ook niet wat te doen, dus moet daar nog op wachten. Maar nu wil ik internetten op mijn kamer maar ik krijg gewoon geen verbinding. Er is draadloos netwerk, iedereen kan erop, behalve ik. Dan ligt t toch echt aan mijn computer denk ik. Vandaag heeft ie heel even op internet gezeten, (1 minuut) daarna deed ie niks meer. Er staat dat ie verbonden is, lokaal en internet, maar ik kan geen pagina op. Als ik op probleem herstellen druk zegt ie: er kan geen verbinding met de externe host priamaire DNS server worden gemaakt... Ik heb windows vista. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. Ik ben niet zo technisch, dus hou het simpel aub :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan