Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker35

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
maandagmorgen heeft mijn mobiel t begeven met bellen. Hij zegt 'geen service' inkomende oproepen en sms'jes doen het ook niet. Een andere sim erin werkt ook niet. mijn sim in een ander mobieltje wel. Het ligt dus echt aan het mobieltje. Misschien weten jullie daar een oplossing voor? k heb de ipaq voice messenger, heb zelf al op internet gezocht maar zie niets.

Bij problemen bij het maken of ontvangen van oproepen, voert u de volgende controle uit:
● Is de ontvangst van het netwerksignaal sterk genoeg?
● Is het netwerk op de juiste manier ingesteld? Probeer indien nodig het netwerk handmatig te
selecteren.
● Hebt u de functie Vaste nummers, Doorschakelen of Call Barring (Oproepblokkering)
ingeschakeld? Zo ja, schakel deze dan tijdelijk uit.
● Gebruikt u de HP iPAQ in combinatie met andere SIM-kaarten met de functie Enable SIM PIN
(Pincode SIM-kaart gebruiken) ingeschakeld? Zo ja, schakel deze functie dan tijdelijk uit.
● Staat de HP iPAQ in de vliegtuigmodus? Zo ja, schakel deze dan uit.
● Bevindt u zich momenteel in een gesloten ruimte? Zo ja, ga dan naar een open ruimte of raam.

Groeten Oossie

zeker is dat ontvangst signaal goed, ik sta onderaan de antenne met niets ertussen en hij doe thet nog niet, en met andere mobiel wel ontvangst.

Ja, netwerk staat goed ingesteld.

geprobeerd, opnieuw opgestart, werkt niet.

Voor de rest heb ik ook nog een harde reset gedaan, geen effect.

Kun je bij dit toestel ook de firmware updaten? Daar kan ik weinig over vinden op het web, maar mischien is dat wel mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan