Geen Verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

erzincan24

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
76
Hallo,

Sind een paar dagen heb ik geen verbinding meer. Niet op mijn pc,laptop,telefoon,ps3. Word hier eeen beetje gek van, heb alles geprobeerd maar nee. (SSID naam veranderd, windowd vista herinstalleerd, enz enz). Nu kan ik mijn verbinding wel zien maar er staat onbeveiligd netwerk. En ik kan geen verbinding maken. Er gebeurden altijd wel zulke dingen, heb zelfs mijn usb adapter veranderd. Ergens had ik gelezen dat andere systemen(ps3,laptop) de ip-adres verstoren van het pc en dat het dus door de war raakt.Ook zag ik ergens dat mijn buurman op de zelfde kanaal zat als ik, kan dit ook een probleem zijn? Ik kom er echt niet uit, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg,

Erzincan
 
Hallo,

Als je wifi gebruikt, staat de wifi wel aan?
Als de wifi wel aanstaat, start de wifi opnieuw op, dus uit en aan.
Als de wifi uit staat, even een minuutje wachten en dan weer aanzetten.

Als je geen wifi gebruikt, zet de router even uit, en wacht ook een minuutje.

Ik hoop dat dit help.

Mvg,

Martin de Groot
 
Hi

Beneden heb ik een Thomsom St 780 WL, Alles staat op groen behalve Wlan, die staat op rood. Heb hm nu uitgezet. Hopen dat er iets gebeurd. En nog iets ik had mijm WPA wachteoord veranderd, is dat een probleem? Ik kan hem ook niet terugzetten zonder verbinding..
 
Hallo,

Als Wlan op rood staan, dan is er iets mee mis. Of met de hardware of de software van je router.
Probeer anders even inteloggen bij je buurman als dat mag, als het mag en je hebt verbinding dan is er niks mis met je apparaten,
maar met je router.
Je WPA wachtwoord kan er alleen mee te maken hebben als je het verkeerde wachtwoord op je apparaat anders is dan het goede wachtwoord op je router.
Maar dat zal er niet mee te maken hebben omdat het lampje op rood staat.

Mvg,

Martin de Groot
 
Hallo, helaas kan ik het niet vragen aan m'n, omdat ik laats nog ruzie met hem heb gehad. Sorry maar is er geen andere mogelijkheid, kben nu bezig op m`n pc op fabrieksinstellingen te zetten. Ik hoor het nog graag van je.

mvg,

Erzincan
 
Helaas kan ik niet in mijn router/modem instellingen(overigens maak ik via mijn tel verbinding met de pc).Want hij geeft namelijk een HTTP-fout 403 aan. Ik kom er echt niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan