Geen verbindingen beschikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mormeltje1992

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo,

Sinds een aantal weken heb ik een probleem met mn draadloze netwerk.
Na het opstarten van mn Asus X73T geeft hij aan dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. Vervolgens druk ik op probleem oplossen en daarna werkt hij weer met de melding dat mijn adapter is uitgeschakeld/beschadigt. Ik heb al verscheidene fora bezocht om te kijken hoe ik deze weer kan inschakelen, echter is dit me nog niet gelukt. Tevens heb ik mn driver geupdate, maar dit had ook niet het gewenste effect. Ik hoop dat jullie me goede raad kunnen geven. Het gaat om een windows 7 64-bit versie.

Met vriendelijke groet,

Ik heb de driver verwijdert en opnieuw geinstalleerd, echter het probleem blijft zich voordoen

Het kan zijn, dat de netwerkadapter is overleden. Al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.

Of een antennekabel is losgeraakt en moet opnieuw aan de adapter bevestigd worden.

Ik denk niet dat dit het geval is, want hij werkt alleen niet bij opstarten van de pc.
Vervolgens werkt hij weer 5 minuten als ik "het probleem oplos" en dan gebeurt het nogmaals en daarna blijft hij gewoon werken voor de rest van de tijd dat de pc aan blijft.

Kun je misschien nog een ander stuurprogramma proberen? Misschien dat Windows Update een ander stuurprogramma kan vinden via Apparaatbeheer. Of anders via handmatige installatie merk en type kiezen.

Laatst bewerkt:
Wat je misschien nog kunt proberen, is d.m.v. een bootable installatie-CD van bijv. Ubuntu, de laptop op te starten en dan te kijken of deze in staat is om een stabiele verbinding te maken en behouden.

heb zojuist mn driver upgedate met de driver booster, echter het probleem blijft zich voordoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan