mario-angela
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2002
hey, gisteren mijn moederbord uit mijn pc gehaald om er een andere processor koeler op te zetten.
daarna alles weer gemonteerd en weer opgestart. alles werte weer en de koeler doet het perfect.
vandaag wil ik mijn pc aanzetten maar krijg geen vga signaal meer.
systeem is een i7-860 met een intel moederbord: dp55kg en een club3 videokaart:gts250.
als ik nu mijn pc opstart krijg ik de volgende melding: 2 beeps even niks en weer 2 beeps.vevolgens start de bios gewoon door zonder beeld.
volgens de beschrijving van het bord is dit de volgende foutmelding:
Video error On-off (1.0 second each) two times, then 2.5-second pause (off), entire pattern repeats (blink and pause) until the system is powered off.
When no VGA option ROM is found.
iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
daarna alles weer gemonteerd en weer opgestart. alles werte weer en de koeler doet het perfect.
vandaag wil ik mijn pc aanzetten maar krijg geen vga signaal meer.
systeem is een i7-860 met een intel moederbord: dp55kg en een club3 videokaart:gts250.
als ik nu mijn pc opstart krijg ik de volgende melding: 2 beeps even niks en weer 2 beeps.vevolgens start de bios gewoon door zonder beeld.
volgens de beschrijving van het bord is dit de volgende foutmelding:
Video error On-off (1.0 second each) two times, then 2.5-second pause (off), entire pattern repeats (blink and pause) until the system is powered off.
When no VGA option ROM is found.
iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?