Geen videobeeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik_legger

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Hoi,

Vanwege The Sims Superstar moest je de "Hotfix 329623" downloaden en installeren om het spel juist te kunnen installeren. De beschrijving hiervan is: "Issue with DirectX May Cause DVD Players To Not Work". Echter nu ik dat had geinstalleerd krijg ik bij ieder filmpje dat ik afspeel op mijn computer alleen maar zwart beeld (geluid doet het wel). Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon die hotfix deleten?

Dat topic heeft er niks mee te maken, het spel doet het gewoon bij mij maar normale videobestanden op mijn computer geven zwart beeld.

Geplaatst door rik_legger
Dat topic heeft er niks mee te maken, het spel doet het gewoon bij mij maar normale videobestanden op mijn computer geven zwart beeld.

Ik bedoel eigenlijk de videokaart-drivers e.d. Hoe zit et hiermee?

De videokaart drivers heb ik eergisteren zelf helemaal geupdate, na die update deden mijn videos het ook gewoon maar na die hotfix update kreeg ik dus het geval dat mijn video's niet meer te bekijken zijn. Ik heb net ook al de destbetreffende XP Hotfix eraf gegooid maar heb nog niet opnieuw kunnen opstarten omdat ik iets aan het downloaden ben en dat niet wil afbreken voor dit. En als het straks nog niet werkt zal ik het wel eens met Systeemherstel proberen.

Heb je voor de rest ook al een volledige Windows Update gedaan? Dus ook de Service Pack.

Na Service Pack zijn er nog een aantal updates verschenen. Installeer die es. Misschien dat et helpt.

Anders weet ik et ook niet. Ik heb et spel zelf niet, maar er was vandaag nog iemand met een soortgelijk probleem. (zie die link)

Misschien es ff Googlen ofzo? Misschien dat er meer mensen met etzelfde probleem zijn die wel een oplossing weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan