Geen videokaart in apparaatbeheer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ik draai XP en opeens crashte de boel, maar zou toch al opnieuw installeren dus dat gedaan. Alles gaat goed, alleen als ik mn videokaart update via windows dan crasht ie weer. De videokaart staat niet in apparaatbeheer en is ook niet te zien in Everest, alleen windows vind hem via update. Is de kaart overleden?

als het een NVIDIA is download dan de nvidia driver op nvidia.com of zo
weet je niet wat voor soort je hebt dan kun je beter even je pc open halen en het merk bekijken naar de website gaan en de driver installeren misschien helpt dat wel

Nee helaas, er staat niets op (Medion pc). Ik gok dan maar wat windows update aangeeft (NVidia 7650) en ga via NVidia updaten, je hoort het van me!

Nee, helpt niet, hetzelfde probleem helaas. Ik ga er vanuit dat de kaart stuk is, maar als ie echt stuk zou zijn behoor ik dan nog wel beeld te hebben?

Hoi,

Als de kaart stuk heb je idd. geen beeld meer!
Heb je ook nog een onboard videochip?

Heb je al geprobeerd de videokaart uit de kast te halen, opnieuw opstarten, computer weer uit, videokaart er weer inzetten. En kijjken of de pc de kaart herkent. Let er wel op dat als je in de pc zit te wroeten zorgt dat je de stroom eraf hebt. (alle stekkers eruit)

Ps, haal de juiste driver van de medion site.

Laatst bewerkt:
Het gaat om de MD 8818. Ja, ik denk dat pc's tegenwoordig allemaal een onboard videokaart (je) hebben voor nood. Ik heb de NVidia er al een keer of wat uitgehaald, dat helpt niet.Ook de Medion drivers werken niet. Ik ga medion mailen en kijken wat ze voor oplossing hebben. Jullie horen het van me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan