Geen video's kunnen afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helsdingen

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Als ik op een website een video probeer af te spelen, zoals een trailer, gooit Internet Explorer meteen dat scherm en de website die erbij hoort dicht.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het blijft zoals het is. Hoe kan ik dit oplossen?

is het bij alle sites? of alleen bij die site? probeer eens andere muisknop en dan doel opslaan als.

Het is helaas bij alle sites het geval. Ik krijg niet eens de kans om op de rechtermuisknop te klikken :confused:

dat moet je ook nog doen voordat je op de link van het media bestand klik dus gewoon met je rechtermuisknop op de link klikken en dan op doel opslaan.

ruim ook je internet bestanden eens op (coockies en tijdelijke bestanden)

start-->configuratie scherm--> internet opties

Ik zou persoonlijk niet moeilijk doen en meteen op een andere browser over gaan... :/ Of doet ie het ook bij bijv. Firefox of Opera en zo?

Ik kan even zo gauw niet bedenken wat de oorzaak is. Probeer voor de grap eens de beveiliging zoals ingesteld in IE op een nulpunt te zetten en kijken of hij het dan wel doet?

voor de grap?

leuke grapjes heb jij:thumb:

maar wel een goed idee. bij internet instellingen en dan priveacy op zijn laagst en voor de zeker heid ook ff popupblokkering uit.

heb toch geen IE7 want dan kan je wel beter firefox nemen.
zoiezo handiger.

maar dat is mijn mening die ik volgens mij wel deel met Charlotte_h

Firefox zegt dat ik een plugin moet installeren, kan die vervolgens niet vinden en alle aanbevolen plugins installeren heeft geen effect.

Privacy en pop-up blokkering op zijn laagst helpt ook niet. Heb de tijdelijke internetbestanden/cookies verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan