geen video's meer kunnen kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertjuhs

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hi,

Ik kan al een lange tijd geen filmpjes meer kijken die volgens mij gestreamd moeten worden. Filmpjes met flashplayers wel maar dingens zoals nederland.fm, rtlgemist enz die kan ik niet kijken.
Ik heb de nieuwste Windows media Player
Gebruik de nieuwste internet explorer en firefox maar allebij doet hij het niet.

Groetjes,
Bert

Hij pakt standaard windows media player. Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten veranderen.

Heb ik al gedaan, heb alles gevolgd wat daar staat. Heb Realplayer ook geinstalleerd maar hij pakt automatisch Windows Media Player, en heb geen idee hoe je dat veranderd?

Pak een van de films die je wilt zien en klik daar op met de rechtermuisknop.
kies dan "openen met" kies dan "programma kiezen"bladeren en zoek het programma waarmee je wilt openen.
Als dit werkt doe je het nog een keer en zet je een vinkje bij het "dit type bestand altijd met dit programma openen".

lukt dit?

Ik heb het misschien niet helemaal duidelijk uitgelegd. Vanaf de HDD lukt het wel, maar streaming media werkt niet.

mb :eek:

probeer dit eens:
Ga in WMP: naar Extra, Opties.
Tabblad Prestaties: Videoversneller-Maximaal.
Tabblad Beveiliging: vinkje bij : script opdrachten en uitgebreide mediastreams uitvoeren, etc etc.
Zone-instellingen op standaard.
Tablad Netwerk: alleen TCP aanvinken en bij MMS en RTSP: Configureren en kiezen voor Proxyinstellingen automatisch zoeken.
oplossing van Teetje uit forum computeridee!

Heb het geprobeerd maar kan het allemaal niet vinden aangezien ik WMP 11 gebruik en ik denk dat dit voor een oudere versie is?

nee hoor dit zit ook op 11 maar het is even zoeken.
naast je zoek box staan 2 icoontjes klik op het pijltje van indelingsopties.
klik vervolgens op"klassieke menu weergeven"nu zie je een menubalk verschijnen waar het voorgaande verhaal aan de orde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan