Geen virus, maar wel eng

• Onderwerp starter Onderwerp starter dippy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Tja, raar verhaal:
Een uurtje geleden zat ik gezapig wat berichten in dit forum te lezen toen er opeens een angstaanjagende herrie uit mijn boxjes kwam: spookgeluiden en heksengelach. Ik schrok me rot en ben van schrik dan ook meteen het i-net afgegaan.
Een virus? Norton (update van vandaag) de boel laten scannen: niks.
Wat denken jullie: Is dit het werk van een grapjas, zit iemand stiekem in m'n pc te loeren of ben ik langzaam gek aan het worden? (dat laatste sluit ik zelf uit)

Ik heb trouwens geen firewall. Als ik (morgen, yes!) ADSL heb, gaat die er wel komen natuurlijk)

Het zat waarschijnlijk gekoppeld aan het bericht wat je zat lezen. Probeer het nog maar eens uit.

Sigma

Oeiii als dat zo is, sta ik er leuk op hier..

-Net even gedaan: geen herrie deze keer-

Laatst bewerkt:
Is geen virus, was een geluidje dat Roby in zijn handtekening had gezet.

Is reeds verwijderd uit zijn sig.

Bedankt. Opluchting zeg.

De smileys lukken me niet nu, dus: *bloos*

:o :o

Weer wat geleerd. Thnks.

owowowowow... heb net ADSL, geweldig! wat een :love: verbinding als je een 56K modem gewend bent.
--Dit was even een off-topic vreugedekreet--

Laatst bewerkt:
Geplaatst door dippy
Tja, raar verhaal:
Een uurtje geleden zat ik gezapig wat berichten in dit forum te lezen toen er opeens een angstaanjagende herrie uit mijn boxjes kwam: spookgeluiden en heksengelach. Ik schrok me rot en ben van schrik dan ook meteen het i-net afgegaan.
Een virus? Norton (update van vandaag) de boel laten scannen: niks.
Wat denken jullie: Is dit het werk van een grapjas, zit iemand stiekem in m'n pc te loeren of ben ik langzaam gek aan het worden? (dat laatste sluit ik zelf uit)

Ik heb trouwens geen firewall. Als ik (morgen, yes!) ADSL heb, gaat die er wel komen natuurlijk)

Sorry voor de overlast ,maar was ff wat aan het proberen , scheen nogal hindelijk te zijn .

Mijn exusses
rolleyes.gif

Geplaatst door roby

Sorry voor de overlast ,maar was ff wat aan het proberen , scheen nogal hindelijk te zijn .

Mijn exusses
rolleyes.gif
Geeft niet, ben inmiddels over de schrik heen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan