Ik kan sinds gisteren niets meer met m'n PC doen. Bij opstarten krijg ik de melding:
Kan apparaatbestand niet vinden...
Het Register van Windows of SYSTEM.INI verwijst...
Als u dit bestand opzettelijk hebt verwijderd...
Als u de toepassing die met dit apparaatbestand...
vnetsup.vxd
Druk op toets om door te gaan.
Deze melding ook voor vredit.vxd en dfs.vxd.
Tevens popup met melding dat:
Kan de dynamic link-bibliotheek niet vernieuwen.
msnp32.dll
......
Ik heb een ADSL modem geinstalleerd. Daarbij moest de windows 98 cd opgestart worden. Dat heb ik in eerste instantie fout gedaan. Ik heb toen de installatie ongedaan gemaakt en opnieuw gedaan. Vanaf dat moment kreeg ik bovenstaande meldingen. Ik heb echter eerst nog gewoon kunnen werken op de PC. Echter vanochtend lukte het niet meer!
Bij klikken op Start of Explorer (verkenner) loopt het systeem direct vast. Alleen Word documenten vanaf desktop openen lukt nog.
Heeft iemand een oplossing?
Groeten,
Kan apparaatbestand niet vinden...
Het Register van Windows of SYSTEM.INI verwijst...
Als u dit bestand opzettelijk hebt verwijderd...
Als u de toepassing die met dit apparaatbestand...
vnetsup.vxd
Druk op toets om door te gaan.
Deze melding ook voor vredit.vxd en dfs.vxd.
Tevens popup met melding dat:
Kan de dynamic link-bibliotheek niet vernieuwen.
msnp32.dll
......
Ik heb een ADSL modem geinstalleerd. Daarbij moest de windows 98 cd opgestart worden. Dat heb ik in eerste instantie fout gedaan. Ik heb toen de installatie ongedaan gemaakt en opnieuw gedaan. Vanaf dat moment kreeg ik bovenstaande meldingen. Ik heb echter eerst nog gewoon kunnen werken op de PC. Echter vanochtend lukte het niet meer!
Bij klikken op Start of Explorer (verkenner) loopt het systeem direct vast. Alleen Word documenten vanaf desktop openen lukt nog.
Heeft iemand een oplossing?
Groeten,