Geen volledig scherm mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorick22

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2013
Hallo

Ik weet niet zeker of ik het hier moet zetten, maar ik het een probleempje met het volledig scherm bij filmpjes (zoals bij Youtube). als je flash voor het eerst gebruikt (volgens mij) krijg je vaker zo'n melding of je het erg vind dat het toetsenbord toegang krijgt (om met spatie te pauzeren bijv). Deze kun je normaal toestaan en laten onthouden. Ik wilde dit laten onthouden, maar (jullie raden het al) heb het niet toegestaan.

Nu krijg ik het niet meer in fullscreen en ik kan niet achterhalen hoe ik dit weet terug moet zetten.
Ik hoop dat iemand weet waar ik dit moet wijzigen (heb geschiedenis gewist en abobe geupdated, maar dat werkt niet).

ik hoor het graag
Jorick

Deze instellingenpagina openen vanuit de browser.
[Let op: Duurt doorgaans een minuut of twee voordat de site (helemaal) geopend is. Ditzelfde geldt ook na het klikken op een tabblad van de dan getoonde flashplayer instellingen.]
Verwijder daar de opgeslagen instellingen van de site youtube.com (en andere websites die hetzelfde probleem vertonen; evt. kies je voor "Alle sites verwijderen").

Heb je echter het idee dat je een algemene instelling hebt veranderd die automatisch op alle bezochte en te bezoeken websites invloed heeft, dan moet je in deze instellingenpagina zijn, schat ik.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan