Geen volledig scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een klein probleempje, maar ik kan het niet oplossen. Ik heb de harde schijf geformateerd en nu geven de links van mijn website (op mijn scherm) ook in het programma een klein scherm en niet het volledige scherm. Ik moet dan het scherm groter maken. Ik werk met Frontpage en met een code kun je het de volledige website van een ander weergeven. Als je deze site sluit dan ben je weer terug in mijn website. Ik zou graag dat de links weer zoals voorheen het scherm volledig openen.

Weet iemand misschien de oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet Ton Vrolijks

heb je een screenshot of een hyperlink van je site??

Je vraag heeft niks met feedback te maken. Ik zie dat je het hebt over frontpage. Ik heb je vraag daar eerst maar neergezet totdat duidelijk is waar je vraag beter staat

Ik zie geen probleem. Ik neem aan dat je bedoelt dat je het venster gemaximaliseerd geopend wil hebben. Als je het venster met de muis naar de maximale grootte sleept onthoudt Windows dat en zal deze de volgende keer het scherm volledig weergeven.

Groet, Floyd

Altijd volledig scherm

Hallo,
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik via de Explorer naar internet ga, altijd het volledige scherm weergegeven wordt. Nu moet ik steeds het scherm groot maken?
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan