Geen volumeregeling en cdspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
Ik heb een tijdje terug een hardnekig virus gehad en dat heeft wat problemen veroorzaakt, onderandere mijn cd speler en dvd speler hebben een geel driehoekje gekregen in beheer en doen het dus niet, en ik ben mijn volume regeling kwijt, en heb geen audio meer, ik had eerst ook een rood driehoekje voor mijn soundcard midi device staan, maar dat is opgelost nu ik de dvd en cd speler heb los gegooid en gedeinstaleerd en mijn geluidskaar een nieuwere driver heb gegeven. (als ik snd32.exe probeer te plaatsen in c:\windows\system32 krijg ik een blauw scherm en loopt XP zo vast als een huis.)

Ik heb de 2 nieuwste drivers voor mijn spelers gehaald, ik heb een nieuwe flatcable en ik heb een andere stroom voorziening geprobeerd, ook heb ik een andere cd speler geprobeerd maar die deed het ook niet, het lijkt nu de beste optie om xp opnieuw te instaleren, maar de pc is van de zaak en er staan veel programma`s van mercedes benz uit duidsland (ik heb een mercedes garage) op die ze hier komen instaleren, en die ben ik dan kwijt, dus dat wil ik niet. ik heb veel back up, maar ik kan mijn pc geen halve dag missen, dus pleace.... HELP MIJ.NL!!! :confused:
 
Laatst bewerkt:
ah, dat wou ik even weten, maar ik kan het morgen op het werk pas testen, dus nog ff w8ten of het heeft geholpen.:p
 
xp

Ik was mijn cd van xp kwijt, maar heb hem inmiddels weer gevonden dus ik ga gewoon de repair funcktie proberen en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.
In een andere vraag deden mijn cd spelers het niet meer, dat is nu opgelost, het lag aan de flatcable.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan