geen vraag, maar (opnieuw) een TIP

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaopie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Ik kan bij mijn provider (@home) geen bestanden, groter dan 5 mb. mailen...Af en toe heb ik echter grotere bestanden (10 of soms 25 mb) die naar iemand anders moeten. In dat geval kan DROPLOAD www.dropload.com uitkomst bieden: Het is een geheel gratis site, waar je bestanden tot wel 100 mb!! kunt uploaden. Vóór je dat doet, geef je het e-mailadres van degene waar het naartoe moet. Deze ontvangt vervolgens van dropload een mailtje met een link, en heeft 7 dagen tijd om het bestand te downloaden. Daarna wordt het automatisch verwijderd.
Jij ontvangt vervolgens een mailtje van Dropload met daarin de datum en tijd dat de ontvanger zijn bestand heeft gedownload!

Ik gebruik het niet elke dag, maar af en toe is het een enorme uitkomst. Superaanrader!!

Goede tip.

Voor bestanden tot 1 Gig. kun je hier terecht.

voor zulke bestanden laat ik de anderen inloggen op mijn ftp server, dan kunnen ze het zelf ophalen

ftp-server

Je zult het niet geloven, maar ik ken nog stééds mensen die geen eigen ftp-server draaien....

Re: ftp-server

Geplaatst door spaopie
Je zult het niet geloven, maar ik ken nog stééds mensen die geen eigen ftp-server draaien....
Zelf er mee beginnen.;)
Ik wil dat ook nog steeds eens leren.:o

Als ik grote bestanden wil doorgeven, neem ik meestal even een hardeschijf mee.
Dat gaat een stuk sneller.

De tip is zeker niet verkeerd, zal hem onthouden.:)

Je kunt ook je bestanden splitten (in de gewenste grootte)met splitfile, en dan zo weer aan mekaar plakken (en neej anderen hebben splitfile niet nodig om te plakken, maar het meegezonden bestandje doet dit).... Zo doe ik het!

splitfile

Heb het (dropload ) gebruikt, en moet zeggen dat ik bijna in slaap ben gevallen! Een upload van 20/25 kb/s is niet echt snel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan