"Geen" watermerk diagonaal op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom VH

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Hallo,

ik heb hier een gedeelde printer (HP deskjet D2360) aangesloten op een desktop. Printen op de desktop is geen probleem

Ik heb deze printer ook geïnstalleerd op een laptop via: add printers => network printer =>...

Alles werkt al meer dan 6 maand goed totdat ik enkele dagen geleden klikte op "fast printing" en drukken in zwart/wit activeerde.

Probleem: Er komt telkens een watermerk diagonaal op met de tekst "GEEN". Ik heb overal al zitten zoeken maar ik kan het maar niet vinden. Kan iemand mij aub helpen. Ik weet het echt niet.

PS: ik heb wel geen printersoftware geïnstalleerd op de laptop. Maar dit hoeft normaal toch niet als je een gedeelde printer installeert?

Alvast hartelijk dank!!

Kan het niet zijn dat je in Microsoft office Word water merk heb aan geklikt. Ik kan het me niet voorstellen dat je zomaar watermerk kan krijgen door de printer zelf iets op intestellen.

Kijk het even na bij Word > Pagina-indeling > Watermerk

Word 2010 NL

Echt raar hoor. Zelf al druk je een pdf af of een internet pagina in google chrome. Altijd een watermerk. Als je van word naar PDF adrukte (pdf convertor) had je geen watermerk. Als je bij de "printing preferences" gaat kijken van de hp deskjet D2360 zie je ook die diagonaal "geen" staan. Ik vind echter nergens een tabblad waar ik een watermerk kan instellen bij de printersoftware.

Er stond ook nog een HPdeskjet 6940 netwerk printer geïnstalleerd. Ik heb nu alle printersoftware verwijderd (incl de deskjet 6940) en weer eens "add => netwerk printer => ..." en nu lijkt het toch op het eerste zicht weer in orde. Bij de printing preferences staat wel nog altijd de diagonaal "Geen" erop maar ze wordt niet meer afgedrukt.

Dit weekend installeer ik de hp deskjet 6940 netwerk printer weer opnieuw. Hopelijk komen de problemen dan niet terug.

Tom

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan