geen webcamsoftware op 2250ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste ...

ik heb vandaag een nieuwe laptop aangeschaft, een hp dv3 - 2250ed.

hier zit een ingebouwde webcam in, en er staat enige webcamsoftware geinstalleerd. echter wanneer je op de applicatie probeert te starten gebeurd er niks. ik heb hierna van de officiële hp site geprobeerd de drivers/software te downloaden en installeren, maar telkens hetzelfde verhaal. ook heb ik geprobeerd eerdere versies van deze drivers/software te downloaden.

het probleem is dus dat ik mijn webcam enkel kan bekijken met 3e partij software en dit wil ik niet. weet iemand hoe ik deze officiële hp software wel aan de praat kan krijgen?

ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

alvast bedankt!

is dit de hulp die tegenwoordig gegeven wordt op helpmij?

volgens mij probeer je simpelweg je aantal posts even omhoog te krikken, want dit antwoord slaat uiteraard nergens op. ik ga mijn nieuwe auto toch ook niet terugbrengen als het ventieldopje mist?

dit is puur een (klein) software probleem, waar hoogstwaarschijnlijk een kleine instelling het gevolg heeft dat de camera software ontzichtbaar is. het is volgens mij niet de bedoeling om het soort antwoord te geven dat jij net gaf, want dat kan wel op elke vraag gegeven worden.

als je geen antwoord weet, plaats volgende keer dan a.u.b. niks, want nu staat mijn vraag ook niet meer bij de onbeantwoorde vragen, waardoor ik nu misschien het goede antwoord wel mis loop.

Ik heb geen zin om moeilijk te doen(daarom is het veel te warm)maar als ik een nieuwe auto zou kopen moet hij wel compleet zijn
Inclusief ventieldopje en ik reageer niet om mijn posts omhoog te krikken.Trouwens welk voordeel zou ik er bij hebben?

En voor mij is niet echt duidelijk wat je probleem met de webcam is:Als hij met een 3de partij software werkt waarom moet je dan nog de drivers afhalen en installeren?

Gr. Jan

http://testmycam.com/ kan ik je hier mee van dienst zijn??

Laatst bewerkt:
omdat de officiële hp camera software veel mooier kwaliteit heeft, webcammax vervormd hem bijvoorbeeld en manycam kan hem alleen erg klein weergeven. daarnaast zitten er ook mooiere effecten bij de officiële software.

nou, hij werkt wel, maar normaliter zit er bij zon hp mooie software met veel effecten enzo... hier zitten alleen de drivers op :/

ik heb hem gevonden, bij de drivers staat als je een eind naar beneden scrollt (dus bij de outdated drivers) ook opeens een cyberlink youcam programma... ik dacht dat wanneer je naar beneden zou gaan, daar enkel oude drivers zouden staan, maar dr staat dus ook de goede software bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan