geen weergave in FF

Status
Niet open voor verdere reacties.

66antoine

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Hallo,

Ik heb een leuke pgina gemaakt in dreamweaver en heb daar via Leejoo in dia-show in geplaats in de code. Het werkt goed in IE maar helemaal niet in FF. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Mja, moet je wel even de website in kwestie noemen; want zo kunnen we het niet zien ;)

Hmm, je zou kunnen proberen eens je javascript code in je HEAD te plaatsen (hij staat nu in de body (dus in de <body> bladiebla </body> tags; en het moet in de <head>bladiebla</head> tags); is sowieso netter.

Overigens:
<title>Untitled Document</title> (regel 3).. Foei! :p
Even een titel geven aan je website hea ;-)

Succes!

Head

Ik heb het geprobeerd tussen HEAD - BODY tag te plaatsen, maar zonder resultaat:confused:Bij Jeeloo hadden ze geschreven dattie tussen de body-tags moest staan, tja wat moet je dan...ben niet zo'n hele goeie.neem dat dan maar aan..maar het werkt inderdaad in IE..tis wel eens vaker dat ik daarmee lig te klooien! Wil je nog eens kijken? Keb ook al de title veranderd, was inderdaad een beetje dom!

Hmm, wat ik gok is dat het script gewoon weg niet compatibel is met Firefox (door het gebruiken van functies die alleen in IE worden ondersteund). Verder ziet het er namelijk verkeerd uit en firefox vind ook geen fouten..

Succes ermee ieg!

weergave in FF

Ik heb Jeeloo nog gisteravond geopend met FF en heb geconstateerd dat alle java scriptjes in klein gedrukt ook niet weergegeven werden, dus dan maar op zoek naar een leuk altrnatief. sugesties? Toch bedankt dat je me hebt geholpen:D

misschien wel tot een volgende X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan