Geen weergave na update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter1993

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2015
Berichten
47
Hallo,

Mijn computer heb ik eerder al eens zonder problemen ge-update naar Windows 10.
Nu kreeg ik de melding dat er weer een nieuwe update beschikbaar was, en heb deze uitgevoerd.
Na een tijdje was de update geïnstalleerd en is mijn computer opnieuw opgestart.

Nu is mijn probleem, als mijn computer opgestart is, en ik mij heb aangemeld op mijn account, ik alleen de muis krijg te zien, geen achtergrond of pictogrammen.
Ctrl-Alt-Delete werkt gewoon, en dan krijg ik ook gewoon beeld.
Ook heb ik de pc al eens opnieuw opgestart en helemaal uitgezet om vervolgens weer aan te zetten.
Maar dit werkt niet.

Het gaat hier om een vaste PC, namelijk de: Acer M3985.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden?
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groeten
Wouter
 
Mijn computer heb ik eerder al eens zonder problemen ge-update naar Windows 10.
Hoi,
Als ik het goed begrijp ben je tussentijds weer teruggegaan naar een vorig besturingssysteem, kijk eens of je terug kan gaan middels een systeemherstelpunt.
 
Bedankt voor uw reactie.
Ik ben niet terug gegaan naar een vorig besturingssysteem, heb de computer gekocht met Windows 8 erop, vervolgens geüpdatet naar Windows 10, en net deze vervolg update van Windows 10 uitgevoerd waardoor de problemen zijn ontstaan.

Ik heb inderdaad gekeken naar een systeemherstel, maar schijnbaar is er op mijn computer nog nooit een back-up gemaakt voor systeemherstel. Hoe dit kan weet ik niet omdat er volgens mij sowieso een Back-up moet zijn gemaakt toen ik hem naar Windows 10 heb ge-update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan