Geen weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvH

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
117
Hey iedereen,

Ik zit met een merkwaardig probleem.
Van de week heb ik een pagina geupload bestaande uit tekst en foto's.
Echter alleen op mijn computer worden de foto's totaal niet weergegeven, ook geen kader met een rood kruisje nee helemaal niets.
Ook de links die aan de foto's vebonden zijn kan je niet klikken ik krijg de site te zien alsof er geen foto's in horen te staan.
Echter, als ik de site offline bekijk dan wordt alles prima weergegeven, zodra ik online die pagina wil bekijken doet zich het probleem voor.
Ik heb de html meerdere malen na gekeken maar alles is in orde, en ik heb verschillende mensen de pagina laten bezoeken en bij iedereen wordt alles gewoon perfect weergegeven alleen bij mijzelf dus niet.
Wel offline maar niet online.
Ik heb ook de temp files verwijderd de geschiedenis alle offline items, het modem gereset de cash gecleand het mag allemaal niet baten.
het gaat om deze site www.mapleleaf.nl/artikels/art6.htm

Wie kan mij vertellen wat er in mijn computer niet goed zit?
Alle andere pagina's van www.mapleleaf.nl met foto's worden bij mij wel goed weergegeven alleen deze pagina niet.

Groet van Eddie.
 
ga es in je browservenster naar:

Extra --> Internet opties --> Tabblad geavanceerd

Dan onder het kopje multimedia, en dan een vinkje voor Afbeeldingen weergeven zetten

Waarschijnlijk is dit al zo, maar anders zou ik ook geen oplossing weten!
 
Geplaatst door EvH
Hey iedereen,

Ik zit met een merkwaardig probleem.
Van de week heb ik een pagina geupload bestaande uit tekst en foto's.
Echter alleen op mijn computer worden de foto's totaal niet weergegeven, ook geen kader met een rood kruisje nee helemaal niets.
Ook de links die aan de foto's vebonden zijn kan je niet klikken ik krijg de site te zien alsof er geen foto's in horen te staan.
Echter, als ik de site offline bekijk dan wordt alles prima weergegeven, zodra ik online die pagina wil bekijken doet zich het probleem voor.
Ik heb de html meerdere malen na gekeken maar alles is in orde, en ik heb verschillende mensen de pagina laten bezoeken en bij iedereen wordt alles gewoon perfect weergegeven alleen bij mijzelf dus niet.
Wel offline maar niet online.
Ik heb ook de temp files verwijderd de geschiedenis alle offline items, het modem gereset de cash gecleand het mag allemaal niet baten.
het gaat om deze site www.mapleleaf.nl/artikels/art6.htm

Wie kan mij vertellen wat er in mijn computer niet goed zit?
Alle andere pagina's van www.mapleleaf.nl met foto's worden bij mij wel goed weergegeven alleen deze pagina niet.

Groet van Eddie.

Eindelijk heb ik iemand gevonden die met hetzelfde probleem als mij zit. Ik heb zelf ook een site gemaakt, en overal zijn de foto's zichtbaar, behalve op mijn eigen pc. Echt heel vreemd, ik krijg zelfs geen rood kruisje ofzo, het is precies alsof de foto's er helemaal niet staan. Heb jij hier al een oplossing voor EVH, of iemand anders. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn...
 
Ik heb de oplossing inmiddels gevonden.

Ik gebruik FTP explorer, maar blijkbaar ging daar iets niet goed.

Ik heb Norton anti-virus volledig uigeschakeld, en daarna FTP explorer geopend.

Nu heb ik in ftp explorer alle foto's eens geopend, en bepaalde html pagina's eens opnieuw ge-ftp't en zo was het probleem opgelost.

Heel vreemd in ieder geval.
 
Ik heb nog een paar testen gedaan en het heeft duidelijk te maken met Norton Internet Security.

Als ik die uitschakel dan zie ik wel alle foto's
 
Ik zelf heb het uiteindelijk opgelost door de pc opnieuw te installeren, nu heb ik SP2 draaien en nu werkt alles weer prima.

Grt eddie
 
Het heeft in ieder geval met Norton te maken hoor, dus of een volledige herinstallatie nodig was durf ik te betwijfelen, mr enfin belangrijkste is dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan