De laatste paar weken start mijn geluid niet meteen op met de PC. ik hoor als ik het volume wijzig alleen kraken uit de boxen en bij maximaal volume hoor ik heel zacht het geluid. De volumes die ik in windows kan regelen staan allemaal maximaal. Ik heb de laatste drivers geinstalleerd en voor de zekerheid een nieuwe geluidskaart aangeschaft (SB Audigy). Na ongeveer 20-30 minuten hoor ik een harde PLOP en heb ik gewoon normaal geluid alsof er niets aan de hand is. Dit verdwijnt ook weer na zo een zelfde PLOP , meestal nadat ik COD MW3 afsluit of tijdens het afpspelen van muziek in windows media player.In apparaatbeheer is mijn geluidskaart gewoon aanwezig zonder uitroepteken of andere (fout) meldingen. via windows help wordt ook geen probleem ontdekt. Systeemherstel heeft ook niets geholpen en in mijn BIOS heb ik de audio service al eens veranderd naar AC97 en de andere instelling (weet de naam niet meer) maar dit maakte ook geen enkel verschil.
Mijn Pc draait op Windows 7 en zoals al eerder genoemd is mijn geluidskaart een SB audigy.
Wie kan mij helpen want gamen, youtube filmpjes kijken en muziek luisteren zonder geluid is het toch ook net niet!
PS: aan mijn boxen ligt het ook niet want op elk ander apparaat doen ze het gewoon voortdurend perfect en alle andere boxen,headsets en koptelefoons geven dezelfde problemen op mijn pc.
In elk geval alvast bedankt voor de genomen moeite.
Gr. Boy
Mijn Pc draait op Windows 7 en zoals al eerder genoemd is mijn geluidskaart een SB audigy.
Wie kan mij helpen want gamen, youtube filmpjes kijken en muziek luisteren zonder geluid is het toch ook net niet!
PS: aan mijn boxen ligt het ook niet want op elk ander apparaat doen ze het gewoon voortdurend perfect en alle andere boxen,headsets en koptelefoons geven dezelfde problemen op mijn pc.
In elk geval alvast bedankt voor de genomen moeite.
Gr. Boy