Geen Whatsapp op Galaxy Ace Plus...

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
De vriendin heeft een Ace Plus. Nu (b)lijkt Whatsapp niet geïnstalleerd te kunnen worden, ook niet via een omweg; de .apk van internet plukken, opslaan op je sd, dan via [mijn bestanden] installeren.

Ik kan het telefoonnummer intikken, wordt keurig geverifieerd, dan een naam voor iphone-gebruikers en [ok] klikken.

Daarna de melding dat het feest niet doorgaat met een knopje [opnieuw] die ook niets uithaalt.

Iemand nog een idee...?

Dit is een bekend probleem.
Hoewel het toestel wel whatsapp moet ondersteunen, is er bij whatsapp zelf iets fout.

Ik zou er geen moeite meer voor doen ;)

Jammer. Dan zit er niet anders op dan te wachten tot de app wordt aangepast lijkt me...

Wat je nog kunt proberen is in de instelling apps van buiten de play store toestaan en DAN de apk handmatig installeren.

Zie boven. Meerdere malen geprobeerd. Geen succes. De .apk kan ik wel opstarten maar de installatie wordt niet voltooid terwijl ik op andere fora lees dat het wel zou kunnen. Instellingen staan wat dat betreft goed...:confused:

Zie boven. Meerdere malen geprobeerd. Geen succes. De .apk kan ik wel opstarten maar de installatie wordt niet voltooid terwijl ik op andere fora lees dat het wel zou kunnen. Instellingen staan wat dat betreft goed...:confused:

Kun je nog een andere apk zoeken? Misschien echt pech met het betreffende toestel, de meeste Aces kunnen het op die manier inderdaad wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan