Geen WIFI meer op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jefixed

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2013
Goedendag, sinds een aantal dagen heb ik geen draadloze verbinding meer op mijn computer.

Ik heb hem toenstraks gekoppeld aan de router, met een draad. En toen had ik wel gewoon verbinding.

Toen ik het draad er weer uittrok, had ik weer geen verbinding. Heeft er iemand een oplossing?

Kan het zijn dat ik een bepaalde toetscombinatie heb ingedrukt zonder dar ik het zelf weet? Het gaat trouwens om een desktop, geen laptop dus.

De dag voordat ik geen internet meer had ging Windows wel updates uitvoeren, de kans is groot dat het hiermee te maken kan hebben.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,
Nick

Zet de router eens uit, wacht 20 tellen en zet hem weer aan. Herstart dan je computer

Ron

Dat heb ik al meerdere malen gedaan, maar ik zie geen enkele draadloze verbindingen als ik wil connecten.

Nick

Heb je je wireless kaart aanstaan ? dat je kunt zoeken of er wireless connecties in de buurt zijn. Met je computer. Rechts onder zou je moeten kunnen zoeken is dit niet zo ?

Probeer dan via het netwerkcentrum je wireleskaart te activeren ( kan disabled staan ).
Anders rechtermuisknop op computer en dan beheer. Kijk bij de devices of de wifikaart aanstaat.

Geen idee welk os je hebt, maar kun je eens kijken bij apparaatbeheer.
Staan daat uitroeptekens bij een apparaat?

Als ik connecties wil zoeken dan staat er: "niet verbinden - er zijn geen verbindingen beschikbaar, en er staan geen uitroeptekens bij apparaarbeheer.

Misschien heb je laatst je driver geupdate en werkt die driver niet na behoren? Wat als je gaat downgraden?

Zoals Paul aangeeft:

Even je driver downgraden. Dit heeft wel eens effect op je wifikaart.

Trouwens, bij apparaarbeheer staat een geel driehoekje met een uitroepteken erin (er staat bij wireless) dus t heeft er mee te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan