geen wifi op netbook van asus Eee pc 4GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
hallo,
ik heb een netbook type> asus Eee pc 4GB met daar in een atheros AR 5007EG 802.11b/g pci expres adapter voor het wireless gedeelte alleen kan ik hem niet wifi maken ik heb alles volgens instructie boekje gedaan maar ik krijg maar geen verbinding? nu hoorde ik dat ik misschien een update moet uitvoeren voordat ik wel verbinding kan maken,mij vraag is klopt dit en wie kan mij misschien verder helpen zodat ik wel op internet kan ?
groet.

Je hebt een Asus eee pc maar wat is het type/modelnr. v.h. netbook? (b.v. 1201 ha-1005 p- 1201-n)

Laatst bewerkt:
type wat ik aan de onderkant kan vinden is > EEE4G GRQ24 asus netbook met linux erop geinstalleerd

Neem ff aan dat, voordat je begon,wel de wirelessfunctie hebt geactiveerd? (FN + F2)

asus Eee

hallo,
deze heb ik geactiveerd (blauw lampje) de verbinding gaat via een wireless modem,hij wordt wel erkend op de netbook,groen balk en 100% met een slotje ervoor,zou dat kunnen beteken dat deze modem is beveiligd en dat ik daardoor geen verbinding kan maken moet ik misschien het paswoord invoeren van de modem ?

Is het een router of een modem/router combinatie? Welk merk/type?

asus Eee netbook

het is alleen een modem,het type van deze asus netbook is >>701
ik heb inmiddels ontdekt dat de netbook wel de modem heeft gevonden hij geeft aan de naam van de modem (in het groen) en 100% ontvangst alleen geeft hij ook aan een slotje dat betekend dat de modem beveiligd is en daardoor geen contact mee kan maken nu is mijn vraag hoe kom ik in de modem en hoe moet ik eventueel handelen met de netbowel online te kunnen komen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan