Geen wifi verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik heb op een acer Aspire 1690 windows 7 ultimate geinstalleerd. Hierna heb ik driver proff. erover laten gaan en de drivers geinstalleerd.
Met de kabel heb ik wel internet, maar bij netwerk geeft hij aan geen verbindingen beschikbaar. Bij problemen oplossen krijg ik het volgende: Gebruik de schakelaar aan de voor-zijkant van de laptop of eventueel beschikbare functietoetsen om de draadloze functie op de computer in te schakelen.
Wie weet wat ik moet doen.

Drivers zullen best geïnstalleerd zijn maar inderdaad zijn er laptops waarbij je een functie toets moet gebruiken om de WiFi in te schakelen zoals reeds vermeld.

Bedank voor je snelle reactie. Ik ben er net 1 minuut geleden achtergekomen. Drivers moesten kloppen, want Driver proff gaf aan alle drivers geinstalleerd. Toen ben ik naar de gebruiksaanwijzing gaan zoeken en hier staat dat je voor aan de laptop de rechtse van de twee knoppen moet induwen (had nog niet gezien dat dat knoppen waren). Links was voor instellen bluetooth en de rechtse voor Wifi. Dus het werkt nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan