Malissaroos
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 nov 2013
Ik heb sinds een maandje een lenovo u310. Nu doet WiFi het overal behalve in mijn eigen huis(waar ik internet gebruik van de buren). Ik voer het juiste wachtwoord in maar hij geeft aan dat hij geen verbinding kan maken. De vorige keer heb ik dit zelfde probleem gehad en toen heb ik ergens een instelling gevonden waar ik iets kon aanvinken van een beveiliging. De naam van die beveiliging weet ik niet meer en ook niet meer hoe ik er kwam. Het was een afkorting van iets wat ik later via Google opgezocht heb, het was een beveiliging die ook gebruikt werd voor grote bedrijven en overheidsinstellingen. Nadat ik dit had aangevinkt, werd er verbinding gemaakt en deed het internet het weer.
Weet iemand welke instelling en welke beveiliging ik bedoel?? Het is misschien een beetje omslachtig en onduidelijke verhaal maar ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.
Op andere apparaten zoals mijn telefoon en oude laptop wordt er wel gewoon verbinding gemaakt met dit netwerk.
Weet iemand welke instelling en welke beveiliging ik bedoel?? Het is misschien een beetje omslachtig en onduidelijke verhaal maar ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.
Op andere apparaten zoals mijn telefoon en oude laptop wordt er wel gewoon verbinding gemaakt met dit netwerk.