Geen Windowsupdates

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico200

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Berichten
314
Hallo allemaal,

Ik heb Windows XP en ik probeer op de pagina van Microsoft de updates voor Windows XP te halen. Alleen..... de installatie lukt niet.
Eerst dacht ik dat het aan mijn firewall lag en deze heb ik toen uitgezet. Maar dat was ook geen oplossing.
Bij sommige updates krijg ik een foutmelding. (zoiets dat het niet compatible is met de systeemsoftware. En dan moet ik op OK drukken)
Moet ik misschien iets uit- of aanzetten om de downloads van deze updates mogelijk te maken? Zo ja, welke.

Bij voorbaat dank,

Nico
 
Draait de Cryptographic Services in de Services tab?
 
De watte...... caveman?????????????????????:confused:
Ik heb maar een beetje verstand van computers.

Nico
 
Rechtsklik op het Mijn Computer-icoon en klik op Beheren, er gaat een wereld voor je open ;)
 
Beste Caveman is dat niet een beetje te ingewikkeld voor iemand die zegt weinig/beetje verstand van een computer te hebben???
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Caveman, ik heb gekeken onder beheer. Services voor Cryptografie is gestart. Dat kan het dus niet zijn. Ik blijf zoeken.

Nico
 
Foutbericht: De software die u installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert…

Oorzaken:
Dit probleem kan om verschillende redenen optreden:
*Services voor cryptografie is ingesteld op uitgeschakeld.

*Logboekbestand of database is beschadigd in de map %Systemroot%\System32\Catroot2.

*Andere Windows-bestanden zijn beschadigd of ontbreken.

Tipje: typ cryptografie (mocht je dat alsnog willen weten) in Help en Ondersteuning van je Windows....:)

Link Bennie al bekeken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan