geen wireless verbinding van pc naar router

Status
Niet open voor verdere reacties.

huupya

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2011
hoi, ik heb een lynksyss cisco wrt 160N v3 . mijn adapter op de pc ziet mijn router neit meer en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. hij ziet sowieso geen netwerken meer terwijl hiji vroeger nog wel andere netwerken vd buren zag. wat zou er mis kunnen zijn? adapter kapot? en hoe kan ik dit analyseren? alvast bedankt!

Wat voor melding staat er in de lijst, waar normaal de draadloze netwerken worden weergegeven?

ook als ik op vernieuwen/zoek netwerken druk kan ie geen netwerken vinden. probleem zit dus echt van pc naar router. mijn ps3 bv is wel verbonden met de router.

Is het een PC of een laptop? Bij een laptop moet de draadloze verbinding meestal met een knopje of een knopcombinatie (Fn+Fx) fysiek aangezet worden. Gisteren had ik iemand met een laptop met hetzelfde euvel. Aanzetten van het knopje loste het probleem snel op.

Zou je SSID/netwerk verborgen kunnen zijn? Hang je pc eens aan de router en log eens in. Daar kun je het zien. Gaat dat lukken?

Zou je SSID/netwerk verborgen kunnen zijn? Hang je pc eens aan de router en log eens in. Daar kun je het zien. Gaat dat lukken?

Hij zegt dat ook de netwerken van de buren niet meer getoond worden, dus het is niet zijn router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan