Hoi,
sinds kort heb ik een eigen laptop voor school. Met draadloos internet.
Alleen ik kan geen verbinding meer maken met draadloze netwerken. Hij geeft telkens het probleem dat hij geen reactie ontvangt van de router..
Op school ben ik naar de ICT balie geweest en die hebben alles doorgepluist, maar geen problemen gevonden in de instellingen oid... Daarna heb ik een systeemherstel uitgevoerd tot voordat het probleem zich voordeed, maar ook dit zonder resultaat.
Via 'apparaatbeheer --> eigenschappen van het modem' geeft hij geen problemen aan..
Het wireless modem heeft de volgende beschrijving:
Realtek RTL8187B Wireless 802.11g 54 Mbps USB 2.0 Network Adapter
Verder heb ik via een kabel gewoon internet...
Misschien dat het draadloze modem gewoon kapot is, maar daar heb ik geen verstand van..
Ik hoop dat jullie een idee hebben om dit op te lossen....:thumb:
Groetjes André
Mijn besturingssysteem is trouwens Windows vista
sinds kort heb ik een eigen laptop voor school. Met draadloos internet.
Alleen ik kan geen verbinding meer maken met draadloze netwerken. Hij geeft telkens het probleem dat hij geen reactie ontvangt van de router..
Op school ben ik naar de ICT balie geweest en die hebben alles doorgepluist, maar geen problemen gevonden in de instellingen oid... Daarna heb ik een systeemherstel uitgevoerd tot voordat het probleem zich voordeed, maar ook dit zonder resultaat.
Via 'apparaatbeheer --> eigenschappen van het modem' geeft hij geen problemen aan..
Het wireless modem heeft de volgende beschrijving:
Realtek RTL8187B Wireless 802.11g 54 Mbps USB 2.0 Network Adapter
Verder heb ik via een kabel gewoon internet...
Misschien dat het draadloze modem gewoon kapot is, maar daar heb ik geen verstand van..
Ik hoop dat jullie een idee hebben om dit op te lossen....:thumb:
Groetjes André
Mijn besturingssysteem is trouwens Windows vista