Ik heb een Excel bestand met een kleine 800 doelen die moeten geëvalueerd worden door het stagebedrijf waar de cursist zijn stage doorloopt.
Ik wil het die stagebedrijven zo makkelijk mogelijk maken en had het idee geopperd om te werken met Google- of Microsoft forms. Beoordeling, --,-,+,++ en de mogelijkheid om wat feedback te geven.
Het probleem is dat niet iedere cursist de zelfde doelen heeft. Die zijn immers afhankelijk van het stagebedrijf. Met een filter in Excel kan ik bepalen wie welke doelen dient te beoordelen.
De vraag is nu:
Alvast bedankt.
Ik wil het die stagebedrijven zo makkelijk mogelijk maken en had het idee geopperd om te werken met Google- of Microsoft forms. Beoordeling, --,-,+,++ en de mogelijkheid om wat feedback te geven.
Het probleem is dat niet iedere cursist de zelfde doelen heeft. Die zijn immers afhankelijk van het stagebedrijf. Met een filter in Excel kan ik bepalen wie welke doelen dient te beoordelen.
De vraag is nu:
- kan ik die gefilterde doelen automatisch in Google- of Microsoft forms integreren?
- Hoe kan ik de geëvalueerde (en dus gefilterde doelen) terug in het masterbestand (waar alle doelen staan) integreren om te kunnen berekenen?
Alvast bedankt.