• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gefilterde gegevens overhalen uit andere sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mderking

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2005
Ik wil graag, met enorm veel voorkeur ZONDER gebruik van Macro's, gegevens halen van 1 sheet en deze verplaatsen naar een andere, met toepassing van 1 filter.

Ik heb gegevens een rijen staan. In elke rij wordt ook een plaatsnaam gebruik. in Deze lijst staan bijvoorbeeld honder rijen met gegevens, en er zijn in totaal 6 plaatsen.

Nu wil ik voor elke plaats 1 sheet maken. De gegevens gebruikt op deze sheet zijn identiek, alleen de Colum letters en volgorder is anders, en ik wil dus alleen de waarden van de specifieke fabriek overzetten.

Hoe kan ik dit filteren?. Ik denk met een DB of lookup functie, maar ik kan zo niet op een goede regel komen.

Alle suggesties zijn welkom, ook wel die met gebruik van een Macro, alleen dit heeft de voorkeur niet (echter als het niet anders kan, dan moet het maar).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan