Goedemiddag allemaal,
Ik heb de volgende vraag:
Ik gebruik Excel 2007. En gebruik de filter optie zeer regelmatig bij een tabel.
Nu komt het regelmatig voor dat ik op meerdere waarden filter.
Graag zou ik de aangevinkte filterwaarden in een cel laten plaatsen, zodat ik snel kan zien boven aan de pagina op welke waarden er is gesorteerd.
Ik heb het in de bijlage (hopelijk) verduidelijkt weergegeven.Zie bijlage:
Bekijk bijlage 20110606 Filter vraag.xls
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
DBK
Ik heb de volgende vraag:
Ik gebruik Excel 2007. En gebruik de filter optie zeer regelmatig bij een tabel.
Nu komt het regelmatig voor dat ik op meerdere waarden filter.
Graag zou ik de aangevinkte filterwaarden in een cel laten plaatsen, zodat ik snel kan zien boven aan de pagina op welke waarden er is gesorteerd.
Ik heb het in de bijlage (hopelijk) verduidelijkt weergegeven.Zie bijlage:
Bekijk bijlage 20110606 Filter vraag.xls
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
DBK